Zvono kao spas! Studija o puknuću u IRIDA d.o.o.

  • Spriječeni gubitak:

    807%

  • Dnevna ušteda:

    34.848,00 kn

Zahtjevi klijenta te funkcija alarmiranja

Irida d.o.o. je suvremena tvornica za obradu, prepakiravanje i duboko smrzavanje ribe i ribljih proizvoda. Klijent je isprva htio testirati sustav daljinskog očitanja na svom vodoopskrbnom sustavu gdje je smatrao da postoji najviše mogućnosti za poboljšanje. Emasys d.o.o. je instalirao sustav daljinskog očitanja na objekt početkom 2018. godine.

Nakon nekoliko tjedana praćenja potrošnje, klijent je podesio niz alarma, jedna od funkcionalnosti naše web aplikacije - AMR Emasys. Alarm je bio postavljen za praćenje potrošnje u noćnim satima (tzv. noćni alarm). Navedena funkcija omogućuje klijentu da dobije pravovremenu informaciju prilikom prevelike potrošnje na bilo kojem od  mjernih mjesta tijekom noćnih sati. U slučaju povećane potrošnje, odnosno prelaska zadanog kritičnog limita, sustav momentalno (prilikom prve detekcije) kreće alarmirati korisnika.

 

Slučaj puknuća te prednosti našeg rješenja

Mjesec dana kasnije klijent je iskoristio prednosti funkcije alarmiranja aplikacije AMR Emasys: usred noći pukla je vodovodna cijev i sustav je zabilježio nagli porast potrošnje (74% više od postavljenog maksimuma). Sat vremena kasnije vrijednost je bila osam puta veća od postavljenog maksimalnog kritičnog limita.

Aplikacija AMR Emasys je odmah obavijestila klijenta i u roku od dva sata klijent je spriječio daljnji gubitak vode, a kvar je bio otklonjen istog dana, sprječavajući daljnje financijske gubitke u poslovanju klijenta. Da klijent nije imao sustav daljinskog očitanja te funkciju alarmiranja, navedeni slučaj bi korisniku uzrokovao trošak od približno 1.452 HRK po satu, to jest 34.848 HRK dnevno.

Zbog očitih benefita sustava daljinskog očitanja tvrtka IRIDA d.o.o. je krenula s nadogradnjom sustava daljinskog očitanja na ostale energente što je tvrtki pružilo dodatne benefite.